lørdag 20. juni 2009

Padleleir på Storesand, Hvaler.



Min tur-venn, Roy Werner, i full konsentrasjon
ved leirplassen vår. Vi var en dag tidligere ute enn
da padleleieren startet, så vi hadde Storesand og Hvaler for oss selv nærmest














Været var ikke akkuratt av det beste, så det var en del
sjø. Dette innebar en og annen prøvelse. Resultatet av
disse prøvelser var at en av oss gikk rundt på vei til
Skjærhalden. Roy mistet, av en eller annen grunn medbragte sin tobakk og lighter i vannet. men, gøy var det. Kameratredning og årepose-entring ble flittig øvd på da denne sjangsen kom. Gøy!!




...Og selvsagt måtte Roys våte exit feires med sprudlevann!




















Og dermed var padleleieren i gang på Fredag. Bare hyggelige mennesker uansett hvor man snudde seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
sarpsborg / Brevik, Østfold, Norway
En nyfrelst kajakkentusiast som virkelig har funnet gleden i å padle kajakk. Jeg er førti år og yrkesmusiker og har hatt behov for å sette mitt fokus på annet enn musikk. Nå har jeg funnet det i kajakk og naturopplevelser.

Følgere

satellite
satellite